Op deze pagina vind je een antwoord op veelgestelde vragen. Heb je een vraag die er niet bij staat? Neem dan gerust contact met ons op.

Mijn pedicuremotor heeft onderhoud / reparatie nodig, wat nu?

Heb je een pedicuremotor gekocht via de webshop en woon je niet in de buurt van Heerlen? Dan kunnen we toch het onderhoud voor je uitvoeren! Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op.

Vervolgens krijg je van ons instructies hoe de motor naar ons te zenden. Zorg altijd dat de motor goed verpakt verzonden wordt, de motor mag in de doos niet kunnen bewegen. Voeg altijd een brief bij de motor met je persoonlijke gegevens, adres en eventuele opmerkingen. Na de reparatie sturen wij de factuur naar je toe. Zodra de betaling is gedaan sturen we de motor weer netjes naar je terug. Normaal gezien ben je de motor tussen de 3 en 5 werkdagen kwijt. Vraag eventueel naar de mogelijkheden voor een leentoestel.

Waarom moet ik een account aanmaken om prijzen te zien?

We hebben er bewust voor gekozen om de prijzen af te schermen voor de buitenwereld. Wij vinden dat jouw klant niet hoeft te weten wat jij voor je producten betaalt. Vandaar deze (kleine) drempel. Het maakt jouw werk uiteindelijk makkelijker.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Ben je je wachtwoord vergeten? Dat lossen we graag voor je op. Klik op de knop login rechts bovenaan de pagina. Vervolgens zie je boven de invulvelden het kopje Nieuw wachtwoord aanvragen Klik hierop, vul je e-mailadres in en druk op Nieuw wachtwoord aanvragen. We sturen je vervolgens binnen enkele minuten een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

LET OP: Ben je student of heb je geen BTW nummer? Dan kun je je account op deze manier niet resetten, het veld BTW-nummer is dan namelijk verplicht. Neem in dit geval even contact met ons op, dan maken we het voor je in orde.

Ik ben nog student, kan ik bij jullie bestellen?

Ja, dat kan! Als je student bent in de richting schoonheid, pedicure, manicure, wellness of aangrenzende opleidingen (bijv. kapper, tattoo artiest), kun je ons studentenformulier invullen. Voor ons zijn studenten de professionals van de toekomst. Ook als je vragen hebt helpen we je natuurlijk graag verder.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Een account aanmaken kan alleen als je in het bezit bent van een KvK- (Kamer van Koophandel) en BTW-nummer. Je dient ingeschreven te zijn in de richtingen schoonheid, pedicure, manicure, wellness of aangrenzende beroepen. Zo ontvangen wij ook kappers, tattoo artiesten enz. 

Voor het aanmaken van het account ga je naar 'Account aanmaken' boven in de website.

Gaat er iets fout tijdens het registreren? Neem dan even contact met ons op, dan helpen we je graag verder.

Op welke manieren kan ik betalen?

1. iDEAL

iDEAL is een veilige betalingsmethode via internetbankieren voor je online aankopen.

  • De online-aankoop wordt nog tijdens het bestelproces betaald.
  • De betaling wordt meteen aan Arrancar bevestigd, waardoor je bestelling snel wordt geleverd.
  • iDEAL is in Nederland gecertificeerd en voldoet aan de strengste normen inzake kwaliteit, veiligheid en gegevensbescherming.
  • Je hoeft je niet extra te registreren of je creditcard te gebruiken. Je betaalt eenvoudig, veilig en snel met je eigen bankrekening.
  • Wanneer je iDEAL als betalingsmethode selecteert, ga je verder met het standaard bestelproces, waarna je automatisch naar de iDEAL betaalserver (Rabo Omnikassa) wordt doorgeleid om de betaling uit te voeren.
  • Zodra je naar de iDEAL betaalserver (Rabo Omnikassa) wordt gestuurd, heb je 10 minuten de tijd om de betaling uit te voeren zonder dat daarbij de bestelling geannuleerd wordt.

 

2. Bancontact / Mr. Cash

Mistercash is een samenwerking van een aantal Belgische banken en te vergelijken met Ideal in Nederland. Het is ook mogelijk met de kaart geld af te halen. Mistercash garandeert een veilig en betrouwbaar online betaalmiddel. Voor kaarthouders van deze Belgische kaarten is het een zeer handig en veilig online betaalmiddel. De betaling wordt afgewikkeld via de betaalpagina van de online bank. Dit garandeert dat het volledig veilig is en te vertrouwen. De online banken hebben zeer strenge veiligheid systemen die het online betalen mogelijk maken. De gegevens worden via SSL servers versleuteld en zijn derhalve niet te onderscheppen door fraudeurs of andere kwaadwillenden.

 

3. PayPal

PayPal is een alternatieve methode om je aankoop te betalen. Ook hiermee is het mogelijk om op een veilige manier online te betalen. Met je PayPal account kun je kiezen of je met creditcard, bankpas of met je PayPal saldo wilt betalen. Wanneer je met PayPal™ betaalt, hoef je je geen zorgen te maken over onrechtmatige betalingen vanuit je account.

Indien je met PayPal™ wenst te betalen, kies dan bij de betalingsmogelijkheden voor PayPal en je wordt vervolgens naar paypal.com geleid om te betalen.

 

4. Cadeaubon

Het is mogelijk om bij ons een cadeaubon te kopen. Dit kan zowel 'fysiek' in de winkel alsook digitaal. Kies je voor een digitale cadeaubon, dan krijg je van ons een code. Deze code kun je inwisselen tijdens het afrekenen door deze in te voeren in het veld 'kortingscode' tijdens stap 1 van het afrekenen.

 

 

5. Op rekening (op aanvraag onder voorwaarden)

In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk om het betalen op rekening te activeren voor je account. Dit doen we in overleg bijvoorbeeld bij grote organisaties als scholen, instituten met meerdere verstigingen enz. Het uitgangspunt hierbij is dat de persoon die de bestelling doet niet in de gelegenheid is om te betalen omdat deze afdelingen gescheiden zijn. Dit is dus absoluut een uitzondering en in duidelijk overleg.

 

Kan ik artikelen retourneren?

In het geval van een foutief geleverd artikel, een breuk tijdens het vervoer of een andere reden waaruit blijkt dat er niet aan de verwachting voldaan is, kan een artikel geruild en/of geretourneerd worden. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op, dan kijken we in overleg wat er mogelijk is.

Van welke verzendrestricties moet ik op de hoogte zijn?

Wij kunnen niet leveren aan postbusadressen.

Hoe kan ik zien of een artikel leverbaar is?

Helaas beschikken we (nog) niet over de mogelijkheid om live voorraadinformatie te tonen in de webshop. Gelukkig hebben we een heel groot deel van de artikelen standaard op voorraad. Bij grotere aantallen of specifieke kleuren cosmetica kan het voorkomen dat iets niet op voorraad is. We nemen dan altijd contact met je op voor een passende oplossing (bijvoorbeeld een alternatief product, het producte in backorder of netjes je geld terug). Wil je het vooraf zeker weten? Bel ons dan even voordat je de bestelling plaatst, dan weet je meteen waar je aan toe bent. We werken overigens constant aan verbetering van onze webshop, het tonen van voorraadinformatie staat dan ook hoog op ons verlanglijstje.

Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

Wij verwerken onze webshop orders van maandag tot en met vrijdag. In de onderstaande tabel vind je een indicatie van de leverdagen:

Besteld op maandag voor 15:00 Geleverd op dinsdag
Besteld op dinsdag voor 15:00 Geleverd op woensdag
Besteld op woensdag voor 15:00 Geleverd op donderdag
Besteld op donderdag voor 15:00 Geleverd op vrijdag
Besteld op vrijdag voor 15:00 Geleverd op zaterdag
Besteld op zaterdag Geleverd op dinsdag
Besteld op zondag Geleverd op dinsdag
Kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt je bestelling volgen vanaf het moment dat we je pakket aanmelden bij PostNL. Je krijgt dan automatisch een e-mail met een track & trace code. De pakketten worden uiterlijk aan het einde van de dag (voor 17:30) verzendklaar gemaakt. 

Er staat iets in backorder, en nu?

Soms komt het voor dat er producten niet op voorraad zijn. Dit is voornamelijk het geval bij producten met wisselende kleuren, zoals nagellakken en andere trendgevoelige cosmetica of hele grote artikelen zoals stoelen. Mocht dit voorkomen dan nemen we altijd contact met je op. Vervolgens spreken we in overleg af hoe je de producten het liefst ontvangt; in gedeeltes of alles in één keer. Vaak hebben we wel een alternatief product voorradig, ook dit zullen we met je overleggen. Is het alternatief product iets duurder? Dan zijn de kosten voor ons. Is het goedkoper? Dan krijg je netjes het verschil teruggestort.

We doen daarnaast altijd ons best om je backorder zo snel mogelijk uit te leveren, we zijn hierbij soms helaas afhankelijk van onze leverancier, waardoor het ongewenst langer kan duren. Als je hier vragen over hebt, neem dan gewoon even contact met ons op.

 

Hoe zit het met verzendkosten?

Vanaf € 75,00 exclusief BTW verzenden wij de producten gratis naar je toe in NederlandBelgië en Duitsland. Zit je onder de € 75,00? Dan kost de verzending € 7,25 exclusief BTW. Bij verzending van grote artikelen of artikelen waarvan de prijs niet evenredig is met het gewicht (zoals kannen water), kunnen de verzendkosten hoger zijn. Hierover nemen wij dan altijd contact op.

Voor bestellingen buiten deze landen gelden de volgende tarieven:

Denemarken: € 17,50

Frankrijk: € 17,50

Groot Britanië: € 17,50

Luxemburg: € 12,50

Staat je land er niet bij? Neem gerust even contact met ons op.